From: cjvt@××××××××.hu
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: FW: [gentoo-user-hu] tv csatlakoztatása+probléma a dvd-vel
Date: Thu, 19 Jun 2008 09:17:07
2 >> Azert nezunk furan az NTSC-re, mert magyarorszagon a PAL szabvany van
3 >> uralmon, es csak nagyon keves NTSC film van. Valoszinu, hogy a
4 >> videokari PAL modban fog adni, es a gepen az NTSC film lesz RGB-re
5 >> kikonvertalva, es az a VGA altal tovabb konvertalva PAL-ra. En
6 >> legalabbis e menten a gondolat menten indulnek el.
7 >>
8 >> Én eddig csak akkor találkoztam olyannal, hogy fekete-fehér a kép amikor
9 >> a tv nem támogatta az NTSC-t. Egyébként nem csak filmről van szó. Már az
10 >> is fekete-fehér ha Klón módban van és az asztalt nézem.
11
12 En viszont ezt 2 esetben tapasztaltam, digitalizalo kartyanal, ha a
13 bemenethez kepest mas szabvany volt beallitva (pl. PAL helyett NTSC), ill.
14 tunernel, ha a composite kimeneten s-video jelet kuldtek, vagy s-video
15 kimeneten composite-ot.
16
17 vt
20 gentoo-user-hu@l.g.o mailing list