From: Csanyi Andras <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-hu <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] nvidia
Date: Wed, 24 Aug 2005 17:31:11
Sziasztok!

Na akkor itt az első problémám:
nvidia driver...
tényleg örültem neki, hogy van belőle csomag, bár egy picit
fölöslegesnek tűnik...
felment gond nélkül
majd induláskor betöltené a szsívem szottya, de hibát kapok:

sayusi bundi # modprobe nvidia
FATAL: Error inserting nvidia
(/lib/modules/2.6.12-gentoo-r6/video/nvidia.ko): No such device
sayusi bundi #

pedig:

0000:01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV28
[GeForce4 Ti 4200 AGP 8x] (rev a1)
sayusi bundi #

gentoo kernel van hozzá, saját beállításokkal finomítva, hoyg az
alsa megegye, de a furcsa az, hogyha a binárissal próbálkozom akkor
a 6629 végű se szó se beszéd és meghal, míg a 7129 végű panaszkodik
a kernel-source -ra és nem teszi be a modult...

tudom guglizni kéne, de időhiányban szenvedek,
amikor hazaértem megnézem, addig is ha kapok segítséget akkor
köszönöm előre is, ha nem akkor majd küldöm a megoldást
Szép estét!
 --
-- Csanyi Andras --
-"Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport." - Cromwell