From: Peter Kiraly <rogerius@××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] gkrellm2 & hddtemp & sata
Date: Mon, 25 Sep 2006 16:25:53
1 Hello Mindenkinek!
2
3 Ha már így beindult mostanában a lista, nekem is volna egy kérdésem.
4
5 Eddig nagy megelégedéssel használom a gkrellm2-t különböző infók
6 megjelenítésére. A szenzorokat is sikerült beállítani, és szépen jelzi
7 is a built-in plugin a cpu, anyalap, meg mittomén hőmérsékletét.
8 Igen ám!
9 A vinyó(k) hőmérsékletét azonban már nem akarja megmutatni, mert
10 /dev/hda, ill. /dev/hdb -t keresné. De nekem csúcstechnológiás sata
11 vinyóim vannak és azok /dev/sda, ill. /dev/sdb.
12 Hogyan tudnám rávenni a gkrellm-t, hogy azoknak a lázát is megmérhessem?
13 Ja, a hddtemp -el konzolból müxik a dolog, de hát az nem olyan vizuális.