From: "Csányi András" <sayusi.ando@×××××.com>
To: "gentoo-user-hu@l.g.o" <gentoo-user-hu@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-hu] svn
Date: Thu, 24 Jul 2008 19:36:03
1 Üdv!
2
3 Egy egyszerű problémám van:
4
5 Szeretném azt elérni, hogy az itthoni vason beírom a böngészőbe, hogy
6 http://svn.sayusi-home.myip.hu és látom a saját svn repomat.
7
8 Ehhez eddig azt csináltam, hogy
9 - felraktam egy subversion
10 - apache DAV és SVN modulokkal fut
11 - felraktam a websvn -t is mert érdekel :) -> ebből látom a repot, de
12 checkout és commit nem fog benne menni
13 - alaposan átolvastam az itt található how tokat:
14
15 http://gentoo-wiki.com/Subversion
16
17 de shol sem láttam azt, hogy ha "paraszt megcsinálod ezt meg ezt, akkor
18 ha a böngészőbe beírod https://svn.sajat_host és látod a repodat meg
19 tudsz commit checkout műveletezni".
20
21 Szóval valaki meg tudná nekem mondani, hogy mit néztem be nagyon?
22 Melyik tutorial a jó és mit kellene csinálni?
23
24 Amiért kellene:
25 eddig úgy csináltam, hogy checkout file:/// protokollon keresztül és ha
26 mentem valahova, akkor rsynceltem oda, majd vissza és commit. Na ezt
27 unom és nem is tetszik. Illetve jól megszívattam magam párszor.
28 Ekkor gondoltam ki a fenti megoldást. Sec szempontból ez a
29 szolgálatatás csak akkor lenne elindítva ha commitolni akarok.
30
31 Köszönöm a segítséget!
32
33 SayusiAndo
36 -- Csanyi Andras - http://sayusi.hu - Sayusi Ando --
37 -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!" - Cromwell --