From: Thomas Ferencz <drstrange@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: nvidia még mindig
Date: Mon, 19 Jan 2004 10:30:53
Hello,

Borz írta:

<<frissitettem igy se jo. Mi lehet a problema?
A kernel patchet valaki beturol beture le tudna irni? hogy tudom
megallapitani, hogy meg lett patchelve a kernel, meg hogy jo kernelt
patcheltem meg!

Nem értem (ma nemért&#337;s napom van). Az nvidia-kernel ebuild
automatikusan felteszi a szükséges patchet, ha >2.5 kernelt érzékel
. Ha
megvolt az emerge nvidia-kernel nvidia-glx, utána lefutott az
opengl-update nvidia, az XF86Config meg lett szerkesztve, a modul be van
töltve, akkor "elvileg" mennie kéne.
Egy ötlet: korábban beküldtem a listára az én m&#369;köd&#337;
XF86
konfigomat, tedd félre az útból a tiédet, másold a helyére ezt,
 hogy nem
indul-e el vele.
Még egy lehet&#337;ség: lehet, hogy a kernelben lév&#337; AGP támog
atás
összeakad az nvidiáéval. Más ötletem momentán nincs sajnos.

dr_strange