From: Kispal Szabolcs <kispalsz@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nvidia meg mindig
Date: Fri, 16 Jan 2004 09:50:01
2 > > >
3 > > > --
4 > > > gentoo-user-hu@g.o mailing list
5 > >
6 > > az /etc/modules.autoload.d/kernel-2.6 ba beirtam az nvidia -t ha erre
7 > > gondolsz.
8 > > szoval be van toltve szerintem, meg az lsmod is azt irja ki, hogy be van
9 > > toltve
10 > >
11 > > egyeb otlet?
12 >
13 > Probald az /etc/X11/XF86Config filebol kikommentezni a ChipSet kezdetu
14 > sort
15
16 nincs is ilyen sorom abban a fileban : )
17
18 Gondoltam, hatha a tuner kartya kavar be valamit, de kiveve azt is a gepbol
19 ugyanazt tapasztaltam.
22 Az az erdekes, hogy amikor a driver nv van akkor latja a devicet, de amikor
23 nvidia ra atirom akkor
24
25 (EE) No devices detected. uzenetet kapok. lehet, hogy azert mert sajat magam
26 forditottam a kernelt es nem az emergevel? Az X et nem kell ujraforditani?
27
28 pontosan mirt kellene, kellett volna beleforditani a kernelbe meg? Lehet hogy
29 a patchnel szurtam el valamit? Pontosan mit kellett volna beirnom?
32 bye
33
34 Borz
37 Kispal Szabolcs