From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Sun, 25 Feb 2007 22:16:44
1 Szerintem csatlakozz a már meglévő Gentoo Dokumentációs projekthez. Íratkozz
2 fel a gentoo-doc-hu listára, és írd meg, hogy szeretnél csatlakozni.
3 Szivesen veszünk minden dolgos kezet, mert mostanában kevesünknek van ideje
4 fordítani.
5
6 Nem árt, ha írsz freenode.net -es nicket és kulcsszerveren publikált GPG
7 kulcsot is (ez utóbbi lehetőleg olyan mailcímre legyen regelve, amin olvasod
8 is a leveleket).
9