From: Aleph <alephlg@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Gentoo dokumentáció magyarítási projekt
Date: Tue, 27 Feb 2007 18:26:44
Azért ilyen a megjelenítés, mert UTF-8-ban van írva. Állítsd át erre az
alapértelmezett kódolást az említett programokban. Persze azt már említenem
sem kéne, hogy a Gentoo-ban a default az UTF-8, és a közös karakterkészletet
támogatják. Picit kezd mindenkinek elege lenni az iso/cp/latin kavalkádból.

Aleph