From: k <sessionid@×××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] complex cd jogtár - wine?
Date: Wed, 07 Jul 2004 16:30:18
1 Úgy tudom az UHU-ban csak törvenytár van (tehát csak a törvények, más
2 jogszabaly nem). Azért köszi a tippet, meg fogom nézni!
3
4 No de éppen most akartam válaszolni magamnak, hogy a telepítés sikerült,
5 így:
6
7 - complex install windows alatt
8 - emerge legújabb wine
9 - winetools-al csináltatni egy teljes configot + fake windows könyvtárat
10 (a winetools elvileg nem kompatibilis a legújabb wine-al, de ez most nem
11 volt baj)
12 - a teljes eredeti KJK-Kerszov könyvtár átmásolása a
13 fake_windows/Program Files/-ba
14 - CD mount
15 - wine '/home/xxxx/.wine/fake_windows/Program
16 Files/KJK-Kerszov/Complex/w95comp.exe'
17
18 És hibátlanul működik :)
19 (főleg lehet copyzni)
22 Én ott rontottam el, hogy rossz device-ot adtam meg a wine conf-ban a
23 cdrom helyén :\
24
25 k
26