From: George Hron <hrgyster@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Portage kérdés
Date: Sat, 02 Feb 2008 17:00:04
1 > ha te egy fájlt, például az xxx.so.3-at bemásolnád a /lib-be, és az hivatkozna az yyy.so-ra, akkor ő megpróbálná a problémát megoldani
2
3 Ennél picit trükkösebb, mert a revdep-rebuild nem ls-sel dolgozik,
4 hanem csak és kizárólag a feltelepített fájlokra vállal garanciát -
5 pontosan az itt boncolt okok mián.
6