From: Illes Pal Zoltan <ideiglenes1@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] hi
Date: Sat, 10 Jan 2004 15:19:15
Balazs Pocze wrote:

> [...]
A VESA-s problema az, hogy nem indul el egyaltalan konzolrol -vo vesa -val. Regebben mukodott meg. Ez nem is olyan lenyeges, mert egyébként X-et hasznalok. A gl2-es problém azt jelenti nálam, hogy -vo gl2 paraméterrel ha fullscreenben indítom, akkor nem fullscreenbe valtaskor elszall. Ha nem fullscreenben inditom, jol mukodik. :) Egyebkent a GL2-es outputot azért használom, mert ez nem akad össze a Xawtv-vel, nem úgy, mintha mindkettő xv-ben futna. Az x11-es outputot nem szoktam hasznáni, mert fullscreenben alapból elrontja az aspectet. Amúgy jól megy, ezek részlet kérdesek voltak, hogy szedjek-e új ebuildet. Köszi a válaszokat. :) üdv, Ipz -- gentoo-user-hu@g.o mailing list