From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] Re: [gentoo-user-hu] gentoo mellé XP és W7
Date: Fri, 11 Jun 2010 12:58:18
igen ... Elnézést kéreik nem aludtam 2 napja és már nehezek az
ujjaim... A máősik az xp nek  mindenképp kell egy olyan partició ami
elsődleges... kizárólag kiterjesztettbe nem képes települni...
Csak bemásolni lehet oda... és kvm en át használni...

-- www.airndsoft.com Artificial Intelligence Research aNd Development Software Company