From: Adam Lantos <hege@××××××.org>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] xrandr-1.2
Date: Mon, 11 Jun 2007 08:40:35
1 nah, megpróbálom mégegyszer... furcsa, nem szokott ilyet tenni a
2 gmail. lehet hogy a listaszerver ûz tréfát velünk? ;)
5 sziasztok
6
7 notebook + külsõ monitor ügyben kérnék segítséget.
8 volt egy többé-kevésbé jól mûködõ xinerama konfigom, de a 7.3-as xorg
9 (xorg-server-1.3) beütésével már deprecated lett a xinerama, helyette
10 xrandr-ot ajánlják.
11
12 külsõ monitor csatlakoztatás + felbontás beállítása + pozícionálás
13 megy is szépen, de ha széthúzom a screent két monitorra, akkor mindíg
14 a VGA lesz az elsõdleges monitor (oda kerül az xfce panel)
15
16 van valami egyszerû módja hogy a notebook tft maradjon az elsõdleges?
17 (MonitorLayout-ra gyanakszom, de akárhogy rendezem, nem segít)