From: cjvt <cjvt@××××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] kdm ujraindul
Date: Sun, 06 Nov 2011 18:56:39
1 Valami hasonló problémám nekem is akadt (a gdm/kdm nem akart belogolni), a
2 kulonbozo logok nem segitettek, illetve a dbus kerult kepbe, azonban semmilyen
3 ujratelepites/upgrade/downgrade nem segitett.
4
5 vegul a profile-t valtoztattam meg (eselect profile list), "simarol" desktopra,
6 majd ujraforditottam a rendszert, es ez megoldotta.
7
8 nem allitom, hogy nalad is ez a gond, vagy a fenti a megoldas, de akar
9 segithet is.
10
11 vt