From: Wrekno <wrekno@××××××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] nfs fagy
Date: Wed, 28 Jan 2004 19:35:08
1 On Thu, 22 Jan 2004 23:22:49 +0100
2 Keresztes Ákos <xsak@××××××××××××.hu> wrote:
3
4 > Helló!
5 >
6 > Gentoo NFS kiszolgálóra szeretnék OpenBSD-vel felcsatlakozni... De nem
7 > megy teljesen...
8 > Felcsatolom ("mount -t nfs gentoo:/admin/OpenBSD-src /usr/src/"), ez
9 > hiba nélkül megtörténik. Ha listát kérek a könyvtárról, még az is ok,
10 > mindent kiír. Node ha már fájlt akarok olvasni a könyvtárból, akkor
11 > hibajelzés nélkül megfagy a parancs. A gép (OpenBSD) működik, de a
12 > parancsot nem tudom kilőni (kill -9-cel sem, újraíndítás is csak reset
13 > gombbal).
14 >
15 > Kiszolgáló oldalon:
16 > Gentoo Linux kernel 2.4.24-ck1 , nfs-utils ebuild 1.0.6
17 > (alapbeállításokkal),
18 > /etc/exports:
19 > # /etc/exports: NFS file systems being exported. See exports(5).
20 > /admin/OpenBSD-src dexter(rw,insecure,no_root_squash)
21 >
22 > Kliens oldalán:
23 > OpenBSD 3.4, alapértelmezett mount_nfs.
24 >
25 > Nincs hibára utaló naplóbejegyzés egyik gépen sem.
26 >
27 Nalam mindket gep gentoo, de ugyanezt csinaljak, azzal a kulonbseggel, hogy nem azonnal, hanem pl masolasnal, 2-10 mega utan. Ugyancsak nem talaltam bejegyzest semmirol. Nalam nfs v3 van, megprobalom ujra v2-t, az mar egyszer mukodott. Szal meg semmi jot nem tudok mondani. Amikor megfagy, ujrainditom az nfsd-t, es akkor szo nelkul megy tovabb megint 2-10megat. Neha akar tobbet is. En sem ertem miert csinalja ezt.
28
29 Udv
30
31 wrekno