From: "Csányi András" <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Python Tkinter
Date: Tue, 12 Dec 2006 08:31:44
2006/12/12, POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>:
> Szia lista, > > feltelepitettem a fetchmail csomagot ipv6 nls ssl -hesiod -kerberos > -krb4 flagekkel. Ezutan szerettem volna futtatni a fetchmailconfot, > mivel nem vagyok tul jo baratsagban a fetchmailrc-vel, de ezt kaptam. > > Traceback (most recent call last): > File "/usr/lib64/python2.4/site-packages/fetchmailconf.py", line 10, in ? > from Tkinter import * > File "/usr/lib64/python2.4/lib-tk/Tkinter.py", line 38, in ? > import _tkinter # If this fails your Python may not be configured for Tk > ImportError: No module named _tkinter > > > A hibauzenetbol azt vettem ki, hogy a Pythonomban nincs TK tamogatas. > Viszont a pythonomban ott van a tk use flag (berkdb gdbm ipv6 ncurses > readline ssl tk -bootstrap -build -doc -nocxx -ucs2). > Mire van meg szuksegem, hogy legyen tkinter modulom?
ebbe a problémába én is belerohantam majd egy éve, csak ott a xqed nyafizott és szintén a flagek szerint nekem is be volt forgatva a tkinter. Akkoriban egy reinstall oldotta ezt meg nekem. A helyedben betennék egy ~x86 os python csomagot majd levenném és a régit raknám a helyére, hogy mozduljon meg az "egész" píthon világ. Nem egy szakszerű megoldás... inkább taknyolás... -- - - -- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell -- gentoo-user-hu@g.o mailing list