From: "Csányi András" <sayusi.ando@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] Python Tkinter
Date: Tue, 12 Dec 2006 08:31:44
1 2006/12/12, POLONKAI Gergely <polesz@×××××××××.info>:
2 > Szia lista,
3 >
4 > feltelepitettem a fetchmail csomagot ipv6 nls ssl -hesiod -kerberos
5 > -krb4 flagekkel. Ezutan szerettem volna futtatni a fetchmailconfot,
6 > mivel nem vagyok tul jo baratsagban a fetchmailrc-vel, de ezt kaptam.
7 >
8 > Traceback (most recent call last):
9 > File "/usr/lib64/python2.4/site-packages/fetchmailconf.py", line 10, in ?
10 > from Tkinter import *
11 > File "/usr/lib64/python2.4/lib-tk/Tkinter.py", line 38, in ?
12 > import _tkinter # If this fails your Python may not be configured for Tk
13 > ImportError: No module named _tkinter
14 >
15 >
16 > A hibauzenetbol azt vettem ki, hogy a Pythonomban nincs TK tamogatas.
17 > Viszont a pythonomban ott van a tk use flag (berkdb gdbm ipv6 ncurses
18 > readline ssl tk -bootstrap -build -doc -nocxx -ucs2).
19 > Mire van meg szuksegem, hogy legyen tkinter modulom?
20
21 ebbe a problémába én is belerohantam majd egy éve, csak ott a xqed
22 nyafizott és szintén a flagek szerint nekem is be volt forgatva a
23 tkinter.
24 Akkoriban egy reinstall oldotta ezt meg nekem.
25 A helyedben betennék egy ~x86 os python csomagot majd levenném és a
26 régit raknám a helyére, hogy mozduljon meg az "egész" píthon világ.
27 Nem egy szakszerű megoldás... inkább taknyolás...
28
29 --
30 - -
31 -- Csanyi Andras -- http://sayusi.hu
32 -- "Bízzál Istenben és tartsd szárazon a puskaport!".-- Cromwell
33
34 --
35 gentoo-user-hu@g.o mailing list