From: Testa <testa.a.tapos@×××××.com>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-hu] GNOME3
Date: Sat, 29 Oct 2011 12:10:11
1 Tenylegesegben termeszetesen nem ...
2 De egy aternativ kozep utat valasztottam...
3 Nem futtatom se a hald t se a dbus -t ... Ez mar ki is zarja a gnome teljes
4 kihasznalasat... A tomboy , az osszes indexelo, kereso, addressbook. es
5 hardware layer funkcio gyakorlatilag vagy nincs beforgatva vagy csak ilyen
6 olyan modon biztonsagi okokbol kitiltottam... Igy rengeteg eroforrast is
7 meg tudtam sporolni...
8 Ket eve tertem at icewm rol gnome ra... az ok a trackker alkalmazas volt,
9 melle a panelra ultetheto sensore applett, es a nagyszeru system
10 monitoring funkcio...
11 Mivel az uj gnome ba gyakorlatilag ezek kozul csak a system monitoring
12 maradt meg... Igy a ssensor apletett es a trackert is vagy en magam atirom
13 (erre idom nincs) vagy alternativat keresek ra,,,
14 A problemam az hogy nem talalok time trackert... Amivel kb szamon szoktam
15 tartani melyik munka mennyi idombe kerult... Es persze nem csak a sajat
16 teljesitmenyem tudom merni...
17 Sensor applett et se talaltam... Pedig szuksegem van ra tekintve hogy
18 minden gepem folyamatosan 100% lek koruli proccessor terheltseggel mukodik
19 ...
20 Icewm re vissza ternek de az icewmtray annyira instabil hogy felek sok
21 problemat okozna munka kozben ... Es nalam meg csak hadjan de nem csak
22 nekem kell hasznalni...
23 Az xfce meg csak most fogom tesztelni...
24 Az LXDE... Nem lattam at bizonyos reszeit... es gyanusan sookat eszik
25 indulaskor... Ezt at kell turni rendesen hogy jo legyen.... Ami megint
26 ido...
27 Az xmonad nekem meg felelne ... de nem csak nekem kell.... (mondhatnam azt
28 is hogy almaim felulete ... mert minimalista es iszonyu gyors) De masnak
29 ezt hogy magyarazzam el ???
30 A KDE ... Gyonyoru, es mindent tud ami nekem kenne... viszont csak disz...
31 Kirakatba tenyleg franko ... de masra nem jo... Hasznalhatatlanul lassu...
32
33 Koszonom a velemenyeiteket!!!
34
35 2011/10/29 Lóránd Lucz <lorand.lucz@×××××.com>
36
37 > Üdv,
38 >
39 > ténylegesen kihasználod azokat a programokat amiket a gnome magába foglal?
40 > Én is sokáig gnomeoztam, aztán rájöttem, hogy bőven elég az xfce. Kicsivel
41 > később rájöttem, hogy elég nekem a fluxbox is, csak chrome meg gcc legyen.
42 > ;-)
43 >