From: "Bujdosó Ferenc" <bujdoso@×××.hu>
To: gentoo-user-hu@l.g.o
Subject: [gentoo-user-hu] LiveCd squashfs
Date: Tue, 26 Jun 2007 15:53:35
1 sziasztok megint:))
2
3 Nagyábból elkészőlt a böngészős gép, de felmerult 1 újabb probléma. -
4 már ha enmlékeztek még a dologra -
5
6 A lényeg:
7
8 A CompactFlash-ről bootol, és muködik.
9 Ami kártyán volt, abból csináltam 1 quashfs fájlt, felmásoltam a
10 kártyára, megcsináltam a boot-ját grub-bal.
11 Bootol is, egeszen odáig, hogy fel kellene mountolnia a squashfs-t, a
12 fájlt megtalálja, és mountolni akarja, de
13
14 mount: /newroot/mnt/cdrom/gnt.sqsh to /newroot/mnt/livecd failed: no
15 block device
16
17 uzenet gyakorlatilag kernel panikot okot. - nyítván nincs init -
18
19 Megadtam boot-paraméterként a debug-ot, és megprobáltam kézzel felmountolni,
20 az sda1-et simán mountolja, - a gép a kértyát úgy látja minta vinyó
21 lenne - de a squashfs ugyanaz.
22 Megnéztem hogy mik vannak a /dev-ben, és van loopx van sdax.
23
24 Visszamásoltam mindent a kártyára, és kipróbáltam, simán lehet mountolni
25 a gnt.sqsh-t
26
27 Ezekután - szerintetek - vajon mi kellene a /dev-be, - vagy valahova
28 máshova - hogy muködjön is?
29
30 Bujdosó Ferenc
33 gentoo-user-hu@g.o mailing list