From: "Łukasz Topa" <qmaktk@××.pl>
To: Lista Gentoo <gentoo-user-pl@l.g.o>
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Migotanie, godzina, miejsce na dysku
Date: Tue, 17 Aug 2004 20:58:26
1 W liście z wto, 17-08-2004, godz. 21:34, Piotr Brzozowski pisze:
2 > Migotanie ekranu jest to tzw. "Visual Bell", czyli terminal informuje
3 > cię o niemożliwości jednoznacznego
4 > dopełnienia tab-em. Grafika jak najbardziej jest w porzadku.
5 >
6
7 Hej!! Wielkie dzieki, wylaczylem dzwonek terminala i juz nie miga :)
8 A migalo wszystko panele, aplikacje, pulpit...
9
10 > Co dokladnie ci skacze (poza terminalem) ?
11 > I na pewno nie samo z siebie .. . .
12 >
13
14 Chodzilo mi o to ze np. raz jak zrestartuje kompa to w Gentoo jestem 2h
15 do tylu potem przestawie a po nastepnym restarcie znowu jest to samo.
16 Ale chyba jednak ntp-client dziala bo uruchamialem znowu i jest narazie
17 normalnie.
18
19 > Reasumujac: polecam
20 > rm -rf /var/tmp/portage/*
21 > jesli nie jestes zainteresowany wglebianiem sie w tajniki systemu.
22 >
23
24 Dzieki. Narazie jestem n00b'em i ucze sie Gentoo :) wiec jeszcze nie
25 bede sie zaglebial. Chyba mialem duzo bugow bo troche tam tego jest.
26 Jak tu kolega kilka dni wczesniej napisal "Jestem na etapie emergowania
27 wszystkiego" - ja podobnie :P.
28
29 > Pozdrawiam
30 > ZolV