From: "Grzegorz Dzięgielewski" <g.dziegielewski@××××××××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] kolejny gentoo-user
Date: Tue, 17 Aug 2004 10:46:51
1 Dnia wto 17. sierpnia 2004 10:45, Krzysztof Palka napisał:
2 > Jacek Jankowski wrote:
3 > > Zajmuję się linuxem już od jakiegoś czasu. Wcześniej miałem do czynienia
4 > > z RedHatem, Debianem, również odrobinę z FreeBSD. Gentoo zainstalowałem z
5 Witaj :)
6
7 > No to jak juz wspominamy pierwszy dystrybucje, to moja rowniez byl
8 > RedHat (od wersji 4 az do konca) i powiem szczerze uwielbialem ten
9 > system, jak dla laika byl auto-prosty, a zawsze mozna bylo w nim zrobic
10 > wszystko co "porzadnym linuxie".
11 Hmm... ja tam nie przepadam za RH i jego odwłokami :D
12 Ja natomiast zacząłem też od RH 4.0 albo 4.1, to jeszcze było za czasów jak
13 miałem amigę, niestety na amisi nie chciały chodzić linuxy (debiana m68k
14 jeszcze nie było), więc zainstalowałem NetBSD. Potem przyszły czasy zmiany
15 sprzętu, wtedy RH5 i na nim sie skonczyła moja przygoda z RH.
16 Debian od juz niepamietam nawet co było przed ziemniakiem az do drewniaka.
17 Potem oczywiście odkryłem Gentoo i kocham je po dzisiejszy dzień :D
18
19 > Potem namowiono mnie na jakies mandraki, debiany, i musze powiedziec ze
20 > nienawidzilem tych systemow.
21 Debian rządzi
24 > I taki to o to maly przekroj przez systemy :-)
25 To ja za to jeszcze próbowałem różnych dziwactw takich jak QNX, Darwin, MacOSy
26 wszystkie do 7 czy 8mki (te co chodziły na m68k a nie ppc), oczywiście
27 AmigaOS i Workbench.
30 Grzegorz Dzięgielewski
31 specjalista ds. informatyki
32 Polmozbyt Kraków S.A.