From: Rafal Szczepaniak <rafal@×××××××××.com>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Re: gg2 w gentoo
Date: Thu, 03 Jul 2003 08:37:38
1 witam wszystkich po raz pierwszy na liscie
2
3 i do rzeczy:
4
5 > Sobie zaciągnąłem ebuildy gg2 ze strony smoka i postąpiłem jak
6 > trzeba zdaje się bo wszystko się poprawnie skompilowało. Ale...
7 > Uruchomienie kończy się jak niżej :(
8 >
9 > --
10 > # gg2
11 >
12 > ** (process:28805): WARNING **: Unable to read configuration file
13 > for plugin gadu-gadu
14 >
15 [ciach]
16
17 ebuild ze smoka ma pewien blad ktory powoduje ze kompiluje
18 sie poprawnie i uruchamia ale bez gui :-)
19
20 poszukaj w pliku ebuilda gg2 opcji with-gui-gtk2 i zamien
21 na samo with-gui (nazwy moga byc inne bo nie mam tego pod
22 reka akurat ale w razie watpliwosci mozesz sprawdzic wszystkie
23 mozliwe opcje kompliacji w /usr/portage/distfiles w .tgz od gg2).
24
25 zdaje sie ze jest to efekt przejscia gg2 wylacznie na gtk2
26 od ktorejstam wersji.
27 zreszta modyfikujac ebuild ze smoka mozna sobie w ten sam sposob
28 zupgradowac biblioteki na nowsze jesli sa (ja o ile pamietam
29 zrobilem tak z biblioteka libtlen).
30 u mnie po powyzszych zabiegach dziala ladnie nawet z samym
31 pluginem od tlena :-) (swoja droga gg2 jest lepszy pod tym
32 wzgledem wedlug mnie niz tleenx2.)
33
34 pozdrawiam
37 Rafal Szczepaniak