From: Tomasz Bakiera <tbakiera@×××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] biblioteka gd w php
Date: Sat, 18 Feb 2006 00:10:56
1 Cześć !!!
2
3 Nadchodzi weekend, a więc kolejny problem :-)
4 tym razem mam problem z biblioteką GD w PHP
5 działającym jako moduł apache2
6
7 Moje flagi USE zawierają "gd" i takie funkcje tej biblioteki
8 jak imagecreatetruecolor() czy inne "prostrze" działaja poprawnie.
9 Natomiast imagefilter() wywala "Call to undefined function: imagefilter()"
10 Troszkę pogooglałem i wiele jest poleceń aby przed kompilacją modułu
11 php zrobić 'make clean', zamista tego wyczyściłem /var/tmp/portage
12 (bo wydaje mi się że to to samo) i ponownie zemergowałem php
13 (moduł jak i samo php). Restartowałem apacha (aby przeładować moduł)
14 Niestety efekt ten sam.
15
16 Czy ktoś z was miał taki problem i czy go rozwiązał ?
19 Tomasz Bakiera
23 Zgarnij aparat cyfrowy!
24 >> http://link.interia.pl/f190e <<