From: Pawel K <pawlaczus@×××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] polskie znaki
Date: Fri, 21 Apr 2006 15:13:58
1 witka
2
3 Uzywam xorg, fluxboxa jako managera okien oraz
4 oppenoffice 2.0.
5
6 Mam problem z polskimi znakami, nie wiem jak sie za to
7 zabrac, nie bardzo rozumiem ideologie.
8
9 1) Pod open office widze polskie znaki ale nie moge
10 ich wpisywac.
11
12 2) Pod mozilla czasami widze polskie znaki a czasami
13 nie , wyglada tak jakbym mial zainstalowane tylko
14 niektore polskie czcionki. Wpisywac nie moge polskich
15 czcionek.
16
17 3) Po konsola ani nie widze ani nie moge wpisywac
18 polskich czcionek.
19
20 Moj cel to moc widziec i wpisywac polskie znaki. Ale
21 cala reszta ma pozostac bez zmian tzn, menu, format
22 daty, wersje programow itp maja pozostac angielskie
23 (chodzi mi jedynie o wpisywanie/widzenie polskich
24 znakow)
25
26 Jak moge to uzyskac w/w programach
27
28 dzieki za pomoc
33 Do You Yahoo!?
34 Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around
35 http://mail.yahoo.com