From: jodriwp <jodri@××.pl>
To: Kubus P <gentoo-user-pl@g.o>
Subject: Re[2]: [gentoo-user-pl] laptop
Date: Sat, 07 Jun 2003 11:04:02
1 Witaj Kubus,
4 KP> W praktyce jedyne moje pytanie dotyczy przesiadki z Slackware'a
5 KP> Mam teraz serwer na SDI na slackwarze i zastanawiam sie czy warto by bylo go
6 KP> przerzucic na gentoo - nie ma to jak skompilowac wszystko ze zrodel lub w
7 KP> prosty sposob dozbroic system nowsza wersja jakiegos softu
8 KP> Ale pytanie jest co do bezpieczenstwa - wiadomo ze jak ktos mowi serwer to
9 KP> zwykle pada potem slackware
10 KP> A moze serwer - gentoo??
11
12 Pewnie, ze mozna, ale... Ja naprzyklad, jednak, uzywam na
13 serverze Slacka. Dlaczego? Prosta odpowiedz , szybki w instalacji i
14 malo zajmuje. Moj serwerek to nie jest maszyna dla gentoo. P75 24 mb
15 ram-u i hdd 200mb. Teraz zadam ci pytanie coz to zmieni czy postawisz
16 serwer na slacku czy gentoo? Poza wzrostem zapotrzebowania na moc i hdd
17 w przypadku gentoo. Wedlug mnie, gentoo doskonale nadaje sie do
18 domowego uzytku, tu pokazuje swoje pazurki.
21 Pozdrowienia,
22 jodriwp mailto:jodri@××.pl