From: "Grzegorz Dzięgielewski" <g.dziegielewski@××××××××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o, kacper@×××××××.biz
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Co zrobić z KDE ?
Date: Mon, 04 Aug 2003 06:15:10
1 > Witajcie.
2 >
3 > KDE używałem od dłuższego czasu, w końcu przeszedłem na xfce i jestem
4 bardzo
5 > zadowolony. Teraz pojawia się problem, wyszło kde 3.1.3, emerge chce mi
6 > uaktualinic a mi w sumie ono nie potrzebne. Jeśli chodzi o programy z KDE,
8 > używam tylko kmail i k3b.
9 > Co polecacie zrobić ? emerge -C kde ? i później doinstalować kmail ? Czy
10 może
11 > użyć skryptu z www.gentoo.pl do usuniecia całego kde wraz z zależnościami
12 ?
13 >
14 > Na forum gentoo.pl jednen z użytkowników zaproponował mi dodanie -kde do
15 flag
16 > USE.
17
18 USE="-kde" emerge -u world :)
19 Kolega z gentoo.pl ma racje, tak to zadziała ładniutko :)
22 Grzegorz Dzięgielewski
23 specjalista ds. informatyki
24 Polmozbyt Kraków S.A.
25 648-30-22 w. 376