From: Maciej Milewski <milu@××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Jak zinstalować gentoo na Raid sprzętowym
Date: Fri, 21 Apr 2006 12:14:56
1 On Fri, 21 Apr 2006, Grzegorz Dzięgielewski wrote:
2
3 > Hmm dziwne, bo ja jak miałem HPT370 i RAID0 na 2x40GB Maxtorach to
4 > system własnie widział je jako jedno urządzenie...
5 >
6 na moim zewnętrznym kontrolerze HPT370 w żadnym z RAIDów nie dawało się
7 uzyskać jednego urządzenia - wyjątkiem było zastosowanie sterownika
8 zewnętrznego co skutkowało w zasadzie obniżeniem wydajności bo było to
9 wolniejsze niż programowy raid w linuksie. Było to za czasów jądra 2.4 i z
10 2.6 już tego nie miałem okazji wypróbować ale faktem jest że HPT jest
11 tanim pseudoraidem a nie prawdziwym sprzętowym ;)
14 > --
15 > Grzegorz Dzięgielewski
16 > specjalista ds. informatyki
17 > (aktualnie w domu)