From: Michal Kurgan <linux_user@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] freetype a blocking emerge :(
Date: Thu, 02 Jun 2005 09:55:17
1 On Wednesday 01 of June 2005 14:16, Stilgar the Fremen wrote:
2 > > Programz kompilowa się będą, jedynie problem wystąpi przy debugowaniu
3 > > programów napisanych w C++,
4 >
5 > hmm... tylko przy debugowaniu? hmmm... to dlaczego w wiekszosci serwisow
6 > krzycza zeby tak nie robic, bo to grzech :P i w ogole zbrodnia
7 > najwieksza ? :-)
8
9 Szczerze mówiąc nie wiem.
10 Jakbyś popatrzył w kod źródłowy gcc :-), ja przypadkiem to zrobiłem ;-), to
11 okazałoby się że przy włączeniu optymalizacji O2 flaga ta jest dołączana
12 domyślnie, jeśli pozbycie się jej umożliwia poprawne debugowanie (no x86 jest
13 "frame-pointer" jest potrzebny, więc tak się składa że nie jest dodawany
14 -fomit-frame-pointer). No cóż, jeśli miałoby powodować to problemy to chyba
15 by tego nie robili w kompilatorze...
16 Dodatkowo jest stronka o gentoo gdzie można znaleźć na jakich flagach udało
17 się ludziom odpalić gentoo, oraz jakie są zalecane jako bezpieczne. Tam też
18 "zalecają" (używają) tą flagę.
19
20 > Stilgar
21 --