From: Jorge <jorge@××.pl>
To: "Lista użytkowników GENTOO linux" <gentoo-user-pl@l.g.o>
Subject: [gentoo-user-pl] Ati fglrx i pokaszaniony obraz
Date: Mon, 18 Oct 2004 13:35:16
1 Witam!
2
3 Dawno mnie tu nie było =)
4
5 Moja przygoda z gentoo trwa od ponad roku.
6 Kilka desktopów z tym systemem już po ludziach postawiłem.
7 Trzy z nich są wyposażone w karty Radeon, "końkretnie" 8500, 9500, 9550.
8 Na każdym z nich występuje efekt "kaszany" przy przejściu z pracy w
9 konsoli do X-ów. Nie występuje to zawsze, raczej losowo. Efekt
10 przypomina pasy pocięte w kratkę. Kliknięcie w jakiś element desktopu
11 powoduje jego odświeżenie i "powrót do normalności". Jedynie z panelami
12 jest wiekszy kłopot, bo trzeba je zwinąć i rozwinąć ponownie by się
13 całkiem oczyściły.
14 Mój angielski nie pozwala mi na zadanie pytania o ten problem nawet w
15 wyszukiwarce. Przeglądając forum gentoo.org nie znalazłem odpowiedzi na
16 ten problem.
17
18 Może Wy potraficie mi coś podpowiedzieć?