From: "btower@××.pl" <btower@××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Re: Ogonki (było Re:nowszy pakiet)
Date: Wed, 30 Jul 2003 11:33:14
2 > grep CONSOLETRANS /etc/rc.conf i wylacz jesli wlaczone.
3 > To jest do translacji w locie jakbys mial czcionki w UTF :)
4
5 To nie to chyba. Ćwiczylem troche te ustawienia i chyba nie to. To jakiś
6 bug w Evolution bo w temacie ogonki sa POPRAWNE.
7
8 Zreszta nieważne bo ja do siebie listów nie pisze, problem jest tylko
9 gdy ktos mnie cytuje ale to pół biedy bo nie bede pisał ogonkami.
10 Ale jak wy widzicie moje ogonki? poprawnie?