From: michal <ender78@××××××.fm>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] [kde] wolny start przez kdm
Date: Mon, 06 Dec 2004 19:05:55
1 W ramach przystosowywania gentoo do uzytkowania przez moja dziewczyne :)
2 ustawilem wczoraj automatyczny start X-ow przed logowaniem no i:
3
4 zgodnie z instrukcja ( o ile dobrze rozumiem ) xdm uruchamia sesje
5 (rc-update add xdm default) ale ze w rc.conf displaymanagerem jest kdm
6 to finale managerem logowania jest kde czyli tak jak powinno byc, tyle
7 ze od zainicjalizowania Xow do wyswietlenia powyzszego managera trwaja
8 wieki ( no conjamniej 15-20 s ;), przy czym gdy robie to z palca przez
9 startx to nwaet nie widze kiedy sie to dzieje ;). tak samo jest jak w
10 rc.conf wpisze xdm jako displaymanager, trwa to mgnienie oka ;), tyle ze
11 jakies to nie okazale. w sumie niby pierdola ale jestem przekonany ze
12 jakos sie to da rozwiazac, wiec nie da mi to spokoju dopoki tego nie
13 zrobie tak jak chce :)
14
15 uprzedajac pytanie to chicalem to zalatwic tak:
16
17 rc-update add kdm default
18 * /sbin/rc-update: /etc/init.d/kdm not found; aborting.
19
20 czyli nie mam tego pliku/skryptu
21 googole podpowiada zebym zrobil tak jak w instrukcji ale efekt juz
22 opisalem
23
24 no wiec da sie to jakos usprawnic?
25