From: |K a C z Y| <kaczy@×××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] chyba mam problem z programami gtk
Date: Sun, 15 Jun 2003 22:39:03
1 Wojtek Aleksander <dormitor@××.pl> [2003-06-15 19:42]:
2 > Objawy:
3 > Gkrellm działa bez zarzutu, pokazuje wszystko, ładnie się uruchamia i
4 > zamyka, jednak jeśli zechcę zmienić mu ustawienia (wciskając F1 lub
5 > klikając prawym i wybierając z menu ,,ustawienia'') program zamiera,
6 > przestaje odpowiadać i trzeba go ubić. Zużycie procesora wzrasta do 99%.
7
8 miałem cos takiego na FreeBSD problem leżał w czcionkach cos tam
9 zaczarowalem i przestał padac gkrellm :-)
10
11 # emerge fontconfig
12
13 % export GDK_USE_XFT=0
14 % startx
15
16 nie gwarantuje, że sytuacja sie poprawi.
20 Floppy not responding. Format hard drive instead ? [Y/n]