From: "Paweł Sikora" <pluto@××××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Jak jest ze spolszczeniem Gentoo?
Date: Sat, 19 Jul 2003 13:37:48
1 On Saturday 19 of July 2003 14:48, Tomasz Sterna wrote:
2 > W liście z sob, 19-07-2003, godz. 08:05, Paweł Sikora pisze:
3 > > > Na kompilację to nie wpływa.
4 > >
5 > > jak nie wplywa? a obsluga NLS? przeciez to kontroluje flaga USE='+-nls'.
6 >
7 > No więc sam sobie zaprzeczyłeś.
8
9 w ktorym miejscu?
10 support NLS wplywa na kompilacje i binarny kod sporej czesci programow.
11
12 > Zbudowałem cały system, potem ustawiłem LANG i zaczął mówić po polsku.
13
14 ja mam zbudowany system z -nls i mimo ustawionych LC_LANG, LC_ALL na pl_PL
15 wiele narzedzie mowi (tak jak chcialem) tylko po angielsku.
18 why use windows, since there is a door? - Andre Fachat.