From: Wojciech Polak <wpolak@×××××××××××××××.com>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Napedy wymienne w KDE
Date: Mon, 13 Feb 2006 12:39:09
1 Ja mam kde 3.5.0 i urzadzenia sa montowane automatycznie
2 Wazne jest aby przy kompilacji kde miec ustawiona flage USE hal. Na
3 pulpicie mam dowiazanie symboliczne ktore zmienia typ ikony w zaleznosci
4 czy urzadzenie jest zamontowane czy odmontowane (standardowa opcja we
5 wlasciwosciach). W dodatku jak wkladam CD lub pendriva to automatycznie
6 otwiera sie konqueror z zawartoscia.
7
8 W zasadzie wsyzstko to zrobilo sie samo. Aczkolwiek mam zamergowane
9 pmount do obslugi urzadzen.
10
11 Pozdrawiam
12 Wojtek