From: Robert Surma <robertsurma@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Problem z MTU?
Date: Sun, 02 Apr 2006 17:18:45
1 Pomimo przestudiowania dokumentacji z google, nie potrafię rozwiązać
2 mojego problemu z MTU.
3
4 Na routerze linuksowym nie ładuje mi się "yahoo.com", "ati.com", itp.
5 Jednak ładują się te strony na klientach windowsowych w sieci LAN.
6
7 Dane techniczne mojego routera linuksowego:
8 ================
9 kernel 2.6.8 (Gentoo)
10 PPPoA (Neostrada)
11 MTU z ppp0: 1500
12 MRU z ppp0: 1492
13 MTU z eth1: 1492 (eth1 tworzony jest przez PPPoA)
14 MTU z eth0: 1492 (eth0 to połączenie z LAN)
15 tcp_ecn: 0
16 pingowanie na www.yahoo.com działa
17 MTU na windowsach: 1452
19 Na tej konfiguracji prawidłowo ładują się strony na klientach
20 windowsowych, ale nie na samym routerze.
21
22 Próbowałem zmieniać MTU na ppp0 od 1350 do 1550 - bez rezultatu.
23
24 Czy komuś udało się rozwiązać podobny problem?
28 Robert