From: "Łukasz Damentko" <rane@g.o>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Polska dokumentacja Gentoo
Date: Sat, 03 Sep 2005 06:33:36
1 Witam,
2
3 Jak zapewne wiecie na stronie gentoo.org od jakiegoś czasu aktywnie
4 publikowane są kolejne polskie tłumaczenia dokumentacji.
5
6 Pełen ich listing znajduje się pod adresem
7 http://www.gentoo.org/doc/pl/list.xml, a
8 informacje o ludziach zajmujących się tym tematem i o tym jak to
9 właściwie się dzieje, że tam się pojawiają można uzyskać pod adresem
10 http://dev.gentoo.org/~rane.
11
12 Ostatnio pojawił się pomysł, aby informować tę listę o wszystkich
13 nowych tłumaczeniach publikowanych na oficjalnych stronach,
14 argumentowany tym, że wielu użytkowników nawet nie wie, że takie coś
15 jak dokumentacja (zwłaszcza polska) w ogóle istnieje.
16
17 Od siebie mogę dodać, że jeśli nie będzie to bardzo drażniło większości
18 zapisanych tu osób, to mogę takie informacje publikować. Jest to polska
19 lista, zapisani są na nią polscy użytkownicy Gentoo i jest od pewnego
20 czasu całkowicie martwa. Dlatego sądzę, że ożywienie jej newsami na
21 temat dokumentacji nie jest wcale takim złym pomysłem.
22
23 Czekam na opinie innych użytkowników listy w tej sprawie.
24
25 Jest was 177, jeśli wypowie się chociaż kilka osób i da mi jakikolwiek
26 sygnał, że popiera taki pomysł to informacje otrzymacie. Jeśli nikt się
27 nie odezwie to dalej będziecie mieli święty spokój. :)
28
29 Pozdrawiam,
30
31 Łukasz