From: Tomasz Bakiera <tbakiera@×××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Konwersja MPC -> MP3
Date: Sat, 11 Feb 2006 18:55:33
1 >> Możecie się pochwalić jakiego programu używacie
2 >> do konwersji muzyki na MP3 ? Jak używałem Windowsa
3 >> to był programik (nakładka na Lame) Winlame, który
4 >> używał pluginów WinAmpa jako źródeł. Jest jakiś
5 >> odpowiednik na Linuxa ?
6 >> Używanie samego Lame z lini poleceń jest "męczące"
7 >> najpierw trzeba dekodować do WAV uzywając XMMS
8 >> a potem kodować do MP3. Chciałbym to uprościć.
9 >>
10 > W googlach wpisalem "linux mpc2mp3" i znalazlem np.:
11 >
12 > http://contrib.xarli.net/mpc2mp3/
13 > http://www.bardok.net/content.php?lang=1&article=18
14 >
15 Oj, ale to nie jest tak ładnie klikalne jak WinLame,
16 to są skrypty. A ja szukam czegoś bardzo podobnego
17 (klikalnego) do WinLame. A jak będę chciał przekonwertować
18 .ape to wczytuje plugina i działam jak wcześniej.
19 Chociaż te skrypty mi podsunęły pewna myśl,
20 aby napisać skrypty które działają na "pajpach".
21 Ale zastanawiam się jak zrealizować konwersje
22 różnych typów.
25 T.Bakiera
29 Szukasz przystojnego bruneta?
30 >> http://link.interia.pl/f18fd <<