From: Piotr Stach <yabdach@×××××××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@g.o, btower@××.pl
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Witam
Date: Wed, 11 Jun 2003 15:03:49
1 Najpierw się przywitam. Po raz pierwszy coś wysyłam na listę, chociaż
2 czytam od kilku dni. Tak więc witam wszystkich.
3
4 btower@××.pl napisał:
5 > Witam
6 >
7 > Bede mial niedlugo troche czasu (po sesji) to pobawie sie Gentoo.
8 > Ale pytanie;
9 > Aby zainstalowc to musze sciagnoc LiveCD?
10 Nie, potrzebna jest jakakolwiek zainstalowana/uruchomiona z CD
11 dystrybucja Linuska oraz dostęp do sieci (byle by były odpowiednie
12 narzędzia.
13 Swoją drogą to i tak warto ściągnąć LiveCD. IMHO można z niego mieć
14 bardzo dobry dysk ratunkowy (nawet ostatnio mi się przydał jak mi się
15 lilo wywaliło bez wyraźnego powodu).
16 Może po prostu przeczytaj publikacje z http://www.gentoo.pl na ten
17 temat. Są krótkie, ale treściwe.
18
19 > Ale jaka bo widze na ftp rózne wersje, od 1.4_rc1 do 1.4_rc4 i pod rózne
20 > architektury.
21 Tu chodzi o ominięcie poszczególnych kroków przy instalacji ->
22 publikacje. Które rc to już Twoje wola.
23
24 > Ale w najnowszym katalogu czyli 1.4_rc4 nie ma plytki pod architekture jaka
25 > posiadam (AthlonXP).
26 > Co siagnac, czy najnowsza pod 686i czy starsza pod AthlonaXP bo widzialem ze
27 > takowe sa?
28 Jak masz taki procesor to buduj gentoo od stage1
29
30 pozdrawiam
31 --
32 yabdach [ LRU# 203070 ]