From: Jorge <jorge@××.pl>
To: "lista użytkowników gentoo" <gentoo-user-pl@g.o>
Subject: [gentoo-user-pl] Popsułem jajko!
Date: Sun, 06 Jul 2003 23:09:02
1 Witam!
2
3 Coś cicho na liście, więc pozwolę sobie pozawracać Wam głowę.
4 Zabrałem się za przebudową jąderka zgodnie ze wskazówkami z ostatniego linuksowgo chipa.
5 No i efekt jest taki, że gnome-terminal to mi się otwiera ale powłoki nie dostaję i klawiatury toto nie widzi.
6 Na konsoli mogę sobie np. otworzyć mc ale już przejść do powłoki przyz C-o się nie da. Wina leży chyba w jajku bo ze starym jądrem jest ok. Niestety nie zachowałem konfiga od starego jajeczka. Jeszcze się uczę :)
7 Pozwalam sobie podczepić konfig od nowego jądra. Może ktróryś ze speców coś podpowie?
8
9 Jeśli attache są zabronione na liście to przepraszam i więcej nie będę.
10
11 JurekW
12 --

Attachments