From: tdi <tdi@××××××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] wypalanie plyt z poziomu usera
Date: Mon, 05 Dec 2005 12:05:40
1 >> Jak najprosciej zrobic (desktop) tak zebym z poziomu usera mogl wypalac
2 >> sobie pltyki (graveman) ?
3 >>
4 >> Obecnie gravea musze odpalac z konsoli roota, inaczej nie idzie.
5 >>
6 >>
7 > W moim przypadku nie miałem żadnych problemów aby uruchomić wypalanie
8 > dla usera. Nie powiem, ale zdziwiło mnie to niesamowicie. Tylko
9 > zemergowałem k3b i mogłem nagrywać. Gentoo wymiata?
10 > Być może jakieś znaczenie ma to, że należę do każdej z poniższych grup:
11 > wheel, audio, cdrom, games, users ?
12 >
13 tyle samo u mnie, emerge, ewentualnie w ustawieniach k3b mozna cos tam
14 ustawic zeby nagrywac cd z usera (mam k3b 0.12.8)