From: Mariusz Zalewski <mz-gentoo@×××××××××××.net>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] Tandem news i forum na jednym serwerze przez nntp i http
Date: Wed, 12 Apr 2006 21:12:31
1 Witam.
2
3 Planuję w przyszłości postawić serwer news, do którego będzie dostęp
4 również przy pomocy http (ach, Ci współcześni użytkownicy ;-). Jako
5 oprogramowanie na serwer news myślę o Inn, którego już stawiałem i z
6 tego co się orientuję, nie ma dla niego jakieś lepszej alternatywy(?).
7 Nie musi być to jednak inn.
8
9 Nie mam doświadczenia w bramkach news<->www. Czy ktoś z Was już
10 przerabiał temat i może mi coś doradzić? Chodzi o dobry, sprawdzony
11 tandem dostępu do grup dyskusyjnych i jednocześnie forum przez nntp i http.
12
13 A może jest jakieś oprogramowanie forum, które pozwala również na dostęp
14 przez nntp, bez konieczności uruchamiania serwera inn?
15
16 Jeśli ma to znaczenie - zarządzanie forum, czy też grupami ma być
17 oddelegowane innemu administratorowi. Nie chciałbym stosować
18 oprogramowania opartego o PHP, jednakże w ostateczności mogłoby to by
19 być w tym języku zaimplementowane (byle nie było niebezpieczne pod
20 względem włamań).
21
22 Pozdrawiam.
25 Mariusz Zalewski