From: "Paweł Bugalski" <pb101@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] Synchronizacja czasu
Date: Fri, 17 Sep 2004 16:59:40
1 Dnia piątek, 17 września 2004 18:44, Imagine Studio napisał:
2 > Co polecicie do synchronizacji czasu?
3 >
4 > Szukam czegoś "lekkiego", co będę mógł wstawić do crona i będzie
5 > synchronizować 2-3 razy dziennie. No i co ma ebuild (niestety wiele
6 > pakietów, których szukałem na google, nie ma ebuild).
7 Nie wiem czy to o czym napiszę się nadaje, ale ja używam ntpd, czyli
8 podstawowego narzędzia do synchronizacji czasu(potrafi sam wykryć kiedy jest
9 ona potrzebna i regularnie dokonuje poprawek)
10 Konfiguracja jest bardzo prosta, no i jest ebuild... :)
13 Anything is possible, unless it's not.