From: Marek <MCyms@××××××.fm>
To: gentoo-user-pl@g.o
Cc: gentoo-user-pl@g.o
Subject: Re: [gentoo-user-pl] jak odinstalowac soft
Date: Fri, 27 Jun 2003 23:05:55
1 Dnia pią 27. czerwca 2003 22:55, Piotr napisał:
2 > W liście z pią, 27-06-2003, godz. 22:56, Marek pisze:
3 > > Jestem nowym userem GENTOO !!!
4 > >
5 > > Nie da sie ukryc, ze ze emerge to super program do instalacji
6 > > oprogramowania, ale jak w latwy sposoob odinstalowac wczesniej
7 > > zainstalowany soft.
8 > >
9 > > Wiem ze tomoze glupie pytanie, ale jak by ktos byl laskawy odpowiedziec
10 > > bede wdzieczny.
11 >
12 > Nie ma głupie - po to jest lista i przyjazni w przeciwienstwie do
13 > polskich grup dyskusyjnych uzytkownicy gentoo :)
14 > emerge unmerge pakiet ale czy to ci wszystko usunie to chyba nie. na
15 > pewno odinstaluje w pewien sposob ale pozniej chyba jeszcze jakies clean
16 > trzeba zrobic:) tez jeszcze nie doczytalem :)
17 > P.S,
18 > Jak tyś to zrobil ze odpowiedz poszla prywatnie a nie na grupe? :)
19
20 Szczeze to nie wiem - ja poslalem poprostu zapytanie na grupe i tyle
21
22 Pozdrawiam Marek C