From: "Przemysław Maciąg" <p_maciag@××.pl>
To: gentoo-user-pl@l.g.o
Subject: [gentoo-user-pl] ppc - jak tu sie polapac w tych procesorach?
Date: Sun, 15 Aug 2004 23:28:11
1 Witam!
2
3 Od bardzo niedawna (az tydzien :) ) jestem szczesliwym posiadaczem mac'a
4 z ppc na pokladzie (a jak!).
5
6 Na ppc nie znam sie w ogole. Stad pytanie totalnego newb'a:
7 jak tu sie dowiedziec jaki mam typ procesora (laptop z G4, ale w
8 konfiguracji jajeczka takiego nie ma :( )?
9
10 cat /proc/cpuinfo zrobilem ale wyrzuca mi cos dziwnego ("unknown
11 8003010").
12
13 Najlepiej, gdyby ktos mogl mnie pokierowac na jakies strony na ktorych
14 mozna znalezc odpowiedzi na to i inne podstawowe pytania dotyczace ppc.
15
16 Z gory wielkie dzieki,
17 Przemek
18
19 PS. Mac OS X rulez! Kiedy w koncu w Xsach bedzie taka przezroczystosc??
20 --
22 Email:pmaciag(at)inx.pm.waw.pl | Email:troll(at)trollmoors.dyndns.org
23 RLU#: 303556 | JID#: troll@××××××.pl | JID#: przemo@××××××.org
24 pgp: http://www.pm.waw.pl/~pmaciag/przemo.gpg
25 "Życie jest jak pudełko czekoladek... Nigdy nie wiesz na co trafisz."

Attachments

File name MIME type
signature.asc application/pgp-signature