From: Mick <michaelkintzios@×××××.com>
To: gentoo-user@l.g.o
Subject: [gentoo-user] Re: Happy New Year!
Date: Tue, 09 Jan 2007 22:33:13
1 Για σου Γιωργο,
2
3 Το στεγαστρο θα ειναι στη νοτια πλευρα του σπιτιου. Σχεδον νοτια-νοτιοδυτικα
4 για να ειμαστε ακριβεις.
5
6 Η ορολογια με μπερδεψε (οι αστρονομικες μου γνωσεις ειναι μαλλον ελλιπεις).
7
8 Ενας φιλος μου ειπε οτι το χειμωνα η γωνια ειναι 15.25 και το καλοκαιρι ειναι
9 61.75. Παρολα αυτα το σχεδιο που μου εδωσε με μπερδεψε . . . (see
12 Περιμενε να ερθουμε και θα κανουμε ενα σχεδιο.
13
14 Φιλακια,
15
16 ΥΓ. Πως ηταν η Αυστρια?