From: Mick <michaelkintzios@×××××.com>
To: gentoo-user@l.g.o
Subject: [gentoo-user] Re: ADSL CONNECTION PROBLEMS
Date: Mon, 30 Oct 2006 17:47:49
1 On Monday 30 October 2006 09:52, GEORGE ZERVAS wrote:
2 > Μιχάλη, αυτή την περίοδο δεν έχω ADSL γραμμή, γιαυτό δεν επικοινωνούμε.
3 > Ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί η σύνδεση. Διέκοψα την παλαιά και έκανα
4 > αίτηση για καινούργια φθηνότερη. Θέλω την άποψή σου, να ζητήσω σταθερή IP,
5 > χωρίς επιπλέον χρηματική επιβάρυνση??
6 > Αυτή τη περίοδο κατεβάζω τα e-mail μόνο με dial-up.
7
8 Γιωργο μου, νομιζω οτι μια στατικη IP ειναι χρησιμη οταν χρειαζεται να
9 συνδεθεις απο μακρια με το γραφειο σου. Παραδειγματος χαρην, μπορει καποτε
10 να χρειαστεις να εχεις ενα σερβερ στο γραφειο σου, ετσι ωστε να συνδεωνται
11 πελατες για να ανεβαζουν/κατεβαζουν αρχεια. Επισης, μπορεις να εχεις ενα PC
12 στο γραφειο σου το οποιο να τρεχει CAD και να συνδεεσαι απο το σπιτι σου, η
13 απο αλλο γραφειο με Real VNC, η Remote Desktop, για να συνεχισεις την
14 εργασεια σου σαν να εισουν μπροστα στο ιδιο το κομπιουτερ του γραφειου.
15
16 Επισης, εαν συνδεεσαι με WiFi απο καφενεια (π.χ. Starbucks) και αεροδρομια,
17 μπορεις πιο ευκολα να συνδεθεις με VPN (OpenSSH) στο γραφειο σου, μεσω ενος
18 encrypted tunnel ωστε να κατεβασεις emails και να ψαξεις το Ιντερνετ με
19 απολυτη ασφαλεια και μυστικοτητα.
20
21 Επομενως, εαν η στατικη IP ειναι δωρεαν εγω σου συστηνω να την ζητισεις.
22 --
23 Regards,
24 Mick