From: "Ιντζόγλου Θεόφιλος" <int.teo@×××××.com>
To: gentoo-doc-el@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-doc-el] Re: [gentoo-doc-el] Βοήθεια σε μετάφραση
Date: Sat, 05 Dec 2009 18:16:25
1 Στις Σάββατο 05 Δεκεμβρίου 2009 20:05:12 ippokratis trikkis γράψατε:
2 > Θα μπορούσες να το αποδώσεις και ως "Παρακαλώ ανατρέξτε στις οδηγίες (man)
3 > του make.conf".
4
5 Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση! Βέβαια η λύση που έδωσες για την
6 μετάφραση ενώ στέκει ακουστικά περισσότερο από τις δικές μου δεν είναι τόσο
7 ακριβής στην μετάφρασή της. Ωστόσο μ' αρέσει :-)
8
9 >
10 > Τι; Συνεχίζεται η μετάφραση;[?]
11 >
12
13 Όσο για τις μεταφράσεις... πότε σταμάτησαν επίσημα; Απλά δεν είχα το χρόνο
14 για να συνεισφέρω. Τώρα που από ότι βλέπω θα έχω άπλετο χρόνο είπα να συνεχίσω
15 την δουλειά που είχαμε αρχίσει. Υπάρχουν ακόμη άτομα που ενδιαφέρονται για
16 μεταφράσεις; Αν ναι, ας στείλουν ένα μήνυμα στην λίστα να ξέρουμε πόσοι και
17 ποιοι είμαστε. Αυτήν την στιγμή εγώ μεταφράζω τα αρχεία hb-portage-*
18
19 Θεόφιλος Ιντζόγλου