From: "Honza Macháček" <Hloupy.Honza@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] bez X
Date: Thu, 12 Jan 2006 07:45:00
1 Tak přece jen mám ještě jednu hypotézu -- možná někde existují nějaká
2 předdefinovaná nastavení USE a s upgradem portage (nebo čeho já vím) se
3 změnilo něco, co vyžaduje xterm. Netuším, co by to mohlo být (a kde
4 vůbec hledat ta implicitní nastavení), ale ze zvědavosti jsem zkoušel u
5 sebe různá emerge -pvet, kde mi xterm vyleze, a pořád se mi do těch
6 pokusů pletla má vlastní, velmi početná, nastavení USE, až jsem si
7 vzpomněl na nedávný mail z konference:
8
9 > Cau, kdysi sem videl, ze nekdo pouzil na server flag "-*", da se?
10
11 Když jsem dal na začátek definice USE -*, skutečně jsem vše
12 přednastavené zrušil -- a xterm to nechtělo.
13 Takže to zkuste taky, třeba to zabere.
14
15 Mějte se krásně.
16 Honza M.