From: ViNiL <vinil@×××××××.cz>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: Re: [gentoo-user-cs] bez X
Date: Thu, 12 Jan 2006 10:09:50
1 Honza Macháček píše v Čt 12. 01. 2006 v 08:44 +0100:
2 > Tak přece jen mám ještě jednu hypotézu -- možná někde existují nějaká
3 > předdefinovaná nastavení USE a s upgradem portage (nebo čeho já vím) se
4 > změnilo něco, co vyžaduje xterm. Netuším, co by to mohlo být (a kde
5 > vůbec hledat ta implicitní nastavení), ale ze zvědavosti jsem zkoušel u
6 > sebe různá emerge -pvet, kde mi xterm vyleze, a pořád se mi do těch
7 > pokusů pletla má vlastní, velmi početná, nastavení USE, až jsem si
8 > vzpomněl na nedávný mail z konference:
9 >
10 > > Cau, kdysi sem videl, ze nekdo pouzil na server flag "-*", da se?
11 >
12 > Když jsem dal na začátek definice USE -*, skutečně jsem vše
13 > přednastavené zrušil -- a xterm to nechtělo.
14 > Takže to zkuste taky, třeba to zabere.
15
16 Je to dosti vesele. Vlastne smutne. I "USE='-*' emerge -pvet world"
17 xterm stale chce, jako top-level dependency....
18
19 jeste takove info: pouzivam profil hardened/x86/2.6
20
21 --
22
23 ViNiL
24
25 If John Wayne had been a Linux user, he would have used Gentoo.
28 --
29 gentoo-user-cs@g.o mailing list