From: Jan SMID <smid@××.cz>
To: gentoo-user-cs@××××××××××××.org
Subject: Re: [gentoo-user-cs] je vhodne davat gentoo na iPentium233?
Date: Fri, 25 Feb 2005 10:29:51
budu kompilovat na 1GHz, 640MB Ram. v tom neni problem. udelam to ze stage1.

namisto kde bych pouzil i icewm nebo starou verzi kde (2.x), zkompiluju obe a
uvidim, kterou nasadim (podle rychlosti).

dulezite jsou mp3 a audio cd (to pojede v pohode). filmy pojedou s
-hardframedrop to je jasne.

v kazdem pripade diky za info. uz jsem rozhodnut jak to resit.
ps. pokud mate nejake dobre zkusenosti s hw a genteem (jen postarsi hw <=
500MHz) tak mi piste primo na j3nda@××.cz (nebo do fora, je to jedno)
zkusil bych udelat nejaky souhrn, aby se to pak nemuselo zdlouhave hledat.
vystavim na http://www.artur.fv.cz/gentoo