From: Tomas Jankovic <tomas.jankovic@×××××.com>
To: gentoo-user-cs@l.g.o
Subject: [gentoo-user-cs] ako postupovať pri update glibc
Date: Fri, 09 Feb 2007 08:59:25
verzia glibc 2.5 bola označená ako stable na architektúre x86 a tak by som
rád vedel ako treba postupovať pri jej inštalácii. Prešiel som nejaké fóra,
v ktorých som videl aspoň päť rôznych postupov ako postupovať. Napr.:
1. variant - prekompilovať s glibc aj gcc a binutils
2. variant - prekompilovať s glibc aj system, plus skompilovať jadro
3. variant - prekompilovať s glibc aj system, world a nakoniec jadro

poprípade pustiť ešte revdep-rebuild. Mne sa najviac pozdáva druhý variant,
kedže som mal naposledy problém s kompiláciou mplayeru (na fóre som našiel,
že ide o nejaký bug spojený s voľbou -fomit-frame-pointer), tak by som sa
rád vyhol voľbe emerge world.

Ako ste postupovali vy, poprípade čo odporúčate.

Tomáš Jankovič